Friday, June 17, 2011

:::iTs aLl AbOut hIm:::

cakk!!!

hehe...sajer je ni ha..boring2..x tawu nk wat mender..so..ttber remind him..^^..so..jus left 14 day to be mrs.him..
>>Mohamad FaHmI bIN BaShARuDDiN..<< the men that i love most..^^
lelaki yang berjaya mencuit hati ni..untuk terus kekal dengan dier..:))

sepanjang 6 tahun knal dier ni..aku dpt kaji la bbrapa perangai pelik about him ni..hehehe

1)beliau ni kadang2 terlalu jujur..so..org akan mnipu dia dgn seng hati..

2)beliau ni pemarah..!!TAPI..jeng..jeng..jap je..pastu cool balik

3)beliau ni suka gelak x hengatt!kalau beliau gelak..secara otomatiknyer..aku pun tergelak sama..pami..pami..

4)beliau ni sukaaaaaaa sangat minum tea tarik..wuuu..tp buih boleh plak dia tiup buang..kui2..pami..pami..

5)beliau ni kadang-kadang boleh mnjadi sangat serius..!wat aku takut..ngee~..tp bila aku wat lawak bengong..secra otomatik..beliau akan sekeh aku smbil berkata>>mengong ar hang ni rose..kui3

6)beliau ni sangat manja!huh!tensen tol..sensitip..marah cikit..aku plak yg kna marah balik..ciss

7)walaupun beliau x romantik cam "seth tan" tu..tp beliau ni sangat penyayang..i like!^^

8)lagi..ha...beliau ni bila batuk..seksi sangat suara dia..hehehehehe..satu ag..xpnah lah skali dlm 6 tahun ni..aku terbau peluh dier,,plik tol..wangi jer..hmm...musykil2..

9)beliau ni kdg2 suka perasan..bukan kadang2..but selalu..badan toughla..apela..walaupun nk muntah,,tp sayang pnya pasal..layan jela..hehe

10)ha..yg ni paling best..walaupun beliau ni cerodong ckit..tp bila bwk keta..aku asa cm very2 safety wit him..^^seyes tere..


hehehe..serba sikit pasal insan yang bernama cemey ni..

ini adalah beliau...^^

No comments:

Post a Comment